Big Bang-ul reclamelor

Big Bang! Advertising

Big Bangul reclamelor este de fapt marea explozie a marketingului. Este un concept care explica conditiile in care a aparut promovarea si dezvoltarea ulterioara a publicitatii. Pentru ca oamenii de afaceri tind sa foloseasca toate canalele de comunicare, de la radio, presa, televiziune, internet, targuri, expozitii si orice exista in lume pentru a le ajuta sa se prezinte, sa se diferentieze si sa se dezvolte. Tot acest univers media isi extinde prezenta din vanzarea reclamelor. Iar companiile isi extind serviciile investind in universul media. Nu discutam de institutii care exista doar din sprijinul politic… tot ca forma de promovare si marketing.

Gandire creativa

In conceptia advertiserilor de azi, universul reclamelor a aparut odata cu internetul, a celor de ieri a aparut cu televiziunea iar a celor de alaltaieri, a aparut odata cu tipografia. Ce este important, fiecare etapa a adus ceva nou, pastrand totodata vechile metode ca o evolutie fireasca. Primele forme de marketing sunt “de cand cerul si pamantul”, cand nu existau forme eficiente de comunicare. Curiozitatea oamenilor i-a impins pana si pe cei mai conservatori sa incerce ceva nou iar asta a dus la evolutie. Marketingul inseamna imaginatie. A celor care compun mesajele publicitare dar si a celor care le consuma. Ele sunt vizuale, auditive dar si senzoriale. Ceea ce inseamna ca orice gandire creativa este aplicabila.

Memorand un brand

Energia consumata, spatiul in care ne desfasuram activitatea, materialele consumate dar si atata timp cat exista curiozitate, toate sunt de fapt componentele unui Big Bang care a dat nastere formelor de baza ale marketingului. Fara promovare si publicitate companiile sfarsesc printr-o contractie, un colaps fara drum de intoarcere. Pentru ca timpul si evolutia au un singur sens. Adevarata provocare este cand aveti nevoie de o identitate unica, care sa capteze atentia pietei. Pentru ca astazi publicul este mult mai ingrijorat de ideea de brand, creativitatea acelui brand, identitatea si calitatea specifica acelei marci. A devenit mai atent de unde si ce cumpara, pentru ca trebuie sa fi auzit de acel brand.

DeMedia Advertising

DeMedia va  ajuta sa va promovati afacerea cu articole memorabile pentru a lasa o impresie puternica. In functie de target, trebuie sa va adaptati publicitatii zilelor noastre. Fiti acel copil, acel adolescent sau acea persoana matura. Depinde de dvs cum stabiliti promovarea si pe ce target va concentrati. Fie ca este vorba de postere, flyere, pachete promotionale, articole si materiale promotionale, obiecte personalizate, produse de tipar digital sau offset, toate sunt mesaje publicitare moderne pentru a va realiza propria identitate profesionala.  Promovarea prin materiale promotionale este un excelent atu in orice companie dar si o idee excelenta de a face apel la o audienta specifica, pentru ca asta cauta publicul sa afle.

O valoare exploziva

Cu mai putine esecuri si o risipire mai mica veti putea folosi resursele eficient pentru a va extinde acoperirea. Strategia de dezvoltare trebuie sa se adapteze nevoilor, iar cu ajutorul nostru puteti crea o valoare exploziva marcii dvs. Cu DeMedia puteti fi mare. Puteti fi si mai mare. De fapt, puteti fi cel mai mare! Pentru ca universul reclamelor exista, este in continua expansiune, iar noi suntem parte componenta lui.

 

Comentarii

Facebook Comments