Calendare pentru promovare

Interes + Recomandare + Relevanta + Valoare = calendare

Incercati un startup sau cautati sa mariti numarul clientilor? Succesul unei afaceri este direct proportional cu gradul de cunoastere a siglei / brandului. Indiferent de domeniul de activitate, exista nenumarate posibilitati de a va promova compania. Dintre toate acestea, este una la care poate nu v-ati fi gandit niciodata: calendarele. Personalizarea unui calendar cu logo-ul sau alte informatii este o modalitate eficienta de a va promova marca in ansamblu. Aceste intrumente de publicitate au un mare impact. Directionarea lor este simpla dar atenta, iar mesajele sunt clare si vizibile pe termen lung.

Interes – pentru toti clientii – un calendar nu este neaparat publicitar, este un cadou grijuliu mai mult decat „o alta reclama”

Recomandare – cand un client afiseaza calendarul dvs., este o recomandare personala, acesta afiseaza numele companiei in mod constant in fata celorlalti

Relevanta – ofera zilnic utilitate, functionalitate dar si atractivitate vizuala – un calendar reprezentativ marcii dvs. pentru oricine il vede

Valoare  –  Un calendar depaseste „efortul” comun altor forme de publicitate, optimizandu-va bugetul publicitar pentru un an intreg.

Cum poate un calendar sa va ajute brandul?

PPAI (Asociatia Internationala a Produselor Promotionale) subliniaza cat de eficiente sunt calendarele promotionale ca instrument de marketing. Aproape 80% dintre cei chestionati au declarat ca prefera calendare tiparite pentru programari si planificari. Mai mult de 60% au cel putin un calendar publicitar la domiciliu sau la birou si 82% au afirmat ca le-a facut placere sa primeasca astfel de articole. Acest sondaj sustine calendarele publicitare ca obiecte promotionale de masa. Mai mult, cand se masoara rememorarea unui agent de publicitate in randul consumatorilor, peste 70% isi amintesc mesajul de pe calendarele lor, ceea ce inseamna ca 70% vor face din nou afaceri cu compania dvs.

Ce ar trebui sa aveti in vedere cand folositi calendarele pentru a va promova?

1. 365 de zile

Calendarele sunt probabil cea mai buna modalitate de a contacta noi sau potentiali clienti. Pentru ca ele va permit sa va promovati compania timp de 365 de zile pe an, fara a trebui sa cheltuiti multi bani. Este o modalitate excelenta de a obtine marketing vizual gratuit pe tot parcursul anului (minus costul de creare si distributie initial).

2. Servicii vs design

Puteti personaliza fiecare luna pentru a va prezenta produsele si serviciile cu elemente de design distincte. Calendarul dvs. va atrage noi clienti consolidandu-va brandul. Un design deosebit este o modalitate sigura de a va prezenta serviciile publicului tinta.

3. Personalizarea calendarelor

Probabil aveti deja un logo sau alte elemente vizuale care sa exprime marca dvs. Este posibil sa fie nevoie sa va ganditi cum vor arata acestea imprimate pe calendarul companiei. Nu toate modelele care arata bine pe calculator vor arata neaparat bine si in calendarul dvs. Va trebui sa va asigurati ca elementele dvs. grafice se potrivesc intr-un  mod impresionant in calendar. De aceea, calendarele se pot imprima in functie de preferinte, de la o culoare pana la policromie (integral)

DeMedia produce calendare unice, cu marca inregistrata, calendare pe care nu le veti gasi la niciun alt distribuitor. De exemplu, calendarele cu notite repozitionabile (sticky notes). Pe langa avantajele unui calendar clasic, calendarele de la DeMedia vin cu plusuri pentru o utilizare cat mai eficienta. Oricand aveti ceva urgent de notat sau de pus un semn important intr-o agenda, calendarul va ofera aceste avantaje in cel mai rapid mod cu putinta.

Optiuni de personalizare

Proiectarea calendaristica necesita costuri destul de mari, fiind foarte dificil pentru companii sa-si creeze propriul calendar la preturi accesibile. DeMedia este specializata in astfel de servicii si ofera clientilor sai multe modele personalizabile precum si posibilitatea personalizarii integrale. Puteti evita astfel costurile mari pentru lucrarile grafice si corecturi. Indiferent de modelul de calendar ales, trebuie sa fiti convinsi de faptul ca un calendar personalizat este un instrument puternic de constientizare a marcii. Este recomandat sa se pastreze un design simplu, unic, creativ si cel mai important: memorabil. Optiunile de personalizare includ tot pachetul, de la alegerea culorilor, stilului, marimilor, dimensiunilor de personalizare dar si multor altor optiuni unice de brand.

Ca sugestie, este un moment bun sa incepeti diferite promotii pentru colectarea punctelor. Acestea pot oferi gratuit calendare promotionale personalizate pentru anul 2018. Este important sa comandati din timp pentru a putea incepe sa oferiti calendare angajatilor, clientilor si potentialilor clienti, astfel incat acestia sa le poata avea inainte de sfarsitul anului.

Noi crestem branduri

Calendarele creative sunt o modalitate excelenta de a va extinde prezenta companiei pe tot parcursul anului dar si un element util pe care clientii il apreciaza, il retin si il utilizeaza cu adevarat. Nu departe sunt vremurile calendarelor cu sigla magazinului local de piese auto. Acum calendarele au evoluat si pot fi personalizate cu fotografii captivante si fanteziste, fiind imprimate cu cele mai moderne tehnici de productie. Toate contribuie la crearea de calendare personalizate deosebite. Cu siguranta va vor intari brandul si prezenta, luna de luna. Calendarul dvs. va face parte din cele mai importante date si momente ale celor care il vor folosi.

DeMedia produce si imprima in fiecare an sute de mii de calendare personalizate pentru toti clientii care doresc sa-si pastreze imaginea firmei in fata publicului tinta. Un articol perfect care nu trebuie sa lipseasca de pe lista cadourilor corporative. Evita graba de vacanta comandand din timp calendarele personalizate de la DeMedia. Contactati-ne si va putem ajuta. Noi crestem branduri.

Comentarii

Facebook Comments